Skip to content
צ'ק-אין/אאוט
Check In Out Filter
אורחים

אמנת איכות הסביבה שלנו

במלון פעמונים ירושלים, אנו מחויבים לקדם אחריות סביבתית ומעודדים את העובדים והאורחים שלנו לאמץ שיטות בר-קיימא. הנה כמה מהיוזמות שלנו :

– אופטימיזציה של תאורה : כדי למזער את צריכת החשמל, אנו נותנים עדיפות לשימוש בפתרונות תאורה חסכוניים, באנרגיה כגון תאורת לד (LED), ניאון או פלורסנט בכל רחבי המלון שלנו.

– שותפות מיחזור : קבענו הסכמים עם מפעילים מקומיים האוספים וממחזרים את בקבוקי הזכוכית בהם אנו והאורחים שלנו עושים שימוש, תוך קידום תרבות מיחזור ושימוש חוזר.

– תרומות מזון : במסירותנו לצמצום בזבוז המזון ותמיכה בנזקקים, אנו שומרים על קשר הדוק עם ארגוני תמיכה והאכלה. שאריות אוכל מהאירועים שלנו מועברות ישירות למי שיכול להפיק מכך תועלת.    

– מערכת ניקוי ירוקה : אנו מבינים את החשיבות של שמירה על סביבה נקיה, בטוחה והגיינית. כדי להשיג זאת, השקענו במערכת ניקיון חדשה שלא רק מבטיחה ניקיון רב עוצמה אלא גם ידידותית לסביבה. המערכת ומוצריה נושאים את התווית הירוקה, הממחישה את מחוייבותינו לקיימות.

– השתתפות אורחים : אנו מעודדים באופן פעיל את האורחים שלנו לקחת חלק במאמצים הסביבתיים שלנו. על ידי שימוש חוזר במגבות ובחירה לחסוך בכביסה מיותרת, האורחים שלנו תורמים לחיסכון במים והפחתת צריכת האנרגיה, ובכך משפיעים לטובה על הפלנטה שלנו.